czwartek, 18 lipca 2013

Rozdział 1

Wstawaj Jessy , spóźnimy się na koncert ! 
Ciężko uniosłam powieki i zobaczyłam Patty krzyczącą nad moją głową.
- Wstawaj - zabrała mi kołdrę .
- Jeszcze 5 minut - zatopiłam głowę w poduszkę .
- Ok , więc nie pójdziemy na koncert Cody'ego , w sumie i tak mi nie zależy . - powiedziała irytująco 
- OMG ... to już ta godzina ?! nie zdążę , prysznic , stylizacja , make-up , w tak krótkim czasie ?!
Przerażona zerwałam się z łóżka i pobiegłam prosto do łazienki . Wyszłam spod prysznica owinęłam się szlafrokiem i poszłam do swojego pokoju . Tam założyłam ciuchy , i postanowiłam że make-up zrobię podczas jazdy . Usłyszałam znowu krzyk Patty , która kazała mi się pospieszyć . Włożyłam do torebki bilety i pobiegłam na dół .  Wsiadłyśmy do samochoduzapięłyśmy pasy i włączyłam radio . Tam leciała piosenka Cody'ego .
- Don't sleep wake up .... - zaczęłam śpiewać 
- Nie dość , że z tobą jadę , to jeszcze będziesz śpiewała !- Patty przełączyła kanał .
- Wiem , że go nie lubisz , ale jestem podekscytowana tym koncertem
                                    *Oczami Patty*
Jessy przez całą drogę nadawała o idolu i wyobrażała sobie jak fajnie by było porozmawiać z nim chociaż przez chwilkę . Zaczęło mnie to wkurzać . Na szczęście niedaleko była arena w której miał się odbyć koncert .
- Weź nasze rzeczy , ja jadę poszukać miejsca na parkingu .
- Ok, ja idę w stronę areny - odpowiedziała 
                                    *Oczami Jessy*
Szłam trzymając torebki , a nagle usłyszałam dźwięk SMS-a . Wyjmując telefon nie patrzyłam na drogę i zahaczyłam o krawężnik , wpadając w ramiona chłopaka , który miał na sobie okulary przeciwsłoneczne , więc nie mogłam rozpoznać jego twarzy.
-Łoł .............. nic ci się nie stało ? - zapytał.

4 komentarze:

  1. eeejj krótkiee :( . ale fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny na pewno będzie dłuższy ;)

      Usuń
    2. zauważyłam że bierzesz stylizację jak coś to możesz brać z stąd --> http://stylistki.pl/profil/ziuuziuu :)

      Usuń
  2. Jest już następny ;) okej zobaczymy ^^

    OdpowiedzUsuń