piątek, 19 lipca 2013

Rozdział 5

- Żart , musiał wyjść , bo przyjechał po niego brat , menadżer pilnie go wezwał - powiedział .
- Okey , to co robimy ? Zawieziesz mnie do domu , czy zostajemy ? 
- Na razie wypij drinka , a później pomyślimy 
 Postanowiłam wypić tego drinka na raz , nie pokazując że jest bardzo mocny . 
- Może zatańczymy ? - spytał Justin 
- Dobra , ale tylko jeden taniec i zawozisz mnie do domu . 
- Okey ^^ 
Wyszliśmy na parkiet , a nagle DJ włączył wolniejszą nute . Justin przyciągnął mnie do siebie . Położyłam  ręce na jego barkach , i poczułam że jego ręce powoli zsuwają się na moje biodra . Szepnął mi do ucha .
- Przepraszam za tą akcje na koncercie . 
- Nic się nie stało , ale proszę nie rób tego więcej !
- Postaram się , ale nie obiecuje - uśmiechnął się do mnie . 
Wtedy pomyślałam że Justin mnie zawieść do domu , bo nie wiadomo co mu może strzelić do głowy . Kocham Cody'ego i nie chce go zranić . 
- Justin już chyba się zbieramy - szepnęłam mu do ucha . 
                                    * Oczami Justina * 
Może zawiozę ją teraz do siebie na imprezę . Powysyłam znajomym sms-y żeby przyszli pod mój dom na imprezę i przynieśli zaopatrzenie , na mój koszt :) 
- Dobra to chodźmy do samochodu , gdzie chcesz jechać ? - Spytałem .
- Właściwie to nie wiem , bo gdy wrócę do domu to mama wyczuje ode mnie alkohol , a Patty u której rzekomo miałem spać , jest na imprezie . 
- To może pojedziemy do mnie i zorganizujemy dalszą część imprezy . 
Chwilę się zastanowiłam . 
- Mam pomysł zawieś mnie do domu , a ja postaram się wejść do niego jak najciszej . 
- Niech Ci będzie - uśmiechnąłem się tajemniczo. 
Wsiedliśmy do samochodu zapadła chwilowa cisza . 
Gdzie my jedziemy ?! - zapytała Jess .
- Jak to gdzie , do ciebie !
- Przecież do mnie powinniśmy skręcić w tamtą drogę .
- Upss . . . . To pomyliłem się :D Jedziemy jednak do mnie ;P 
- Wiesz że porwanie jest karalne ?! - Zaśmiała się 
- A kto tu kogo porywa ^^ Nic się nie stanie jeżeli pojedziemy do mnie żeby zabalować . 
Zadzwoniłem do kolegi żeby on zwołał ludzi ma mega impre z własnym wkładem  , bo ja prowadziłem i nie mogłem skupiać się na pisaniu sms-ów .
Gdy dojechaliśmy pod mój dom , zobaczyłem że znajomi czekają już . Ostro na bani ! 
- Zapowiada się ciekawie - powiedziałem do Jessy . 
Wysiedliśmy z samochodu . 
                                     * Oczami Jessy * 
Justin objął mnie 
- Dlaczego mnie obejmujesz ?! - spytałam zdziwiona 
-  Bo mi się podobasz przeszkadza Ci to ? 
- Trochę tak ! Przecież jestem z twoim przyjacielem , hamuj się 
- Czuję się bezsilny wobec tego co mnie do ciebie przyciąga , ale postaram się hamować . 
Poszliśmy do jego domu . Zobaczyłam tłum ludzi , może alkoholu i innych używek . 
    Następnego dnia . . . 
Obudziłam się z bólem głowy nic nie pamiętałam z wczorajszej nocy , od czasu przyjazdu do tego domu . Leżałam patrząc w sufit , próbując sobie coś przypomnieć . 
W pewnej chwili zorientowałam  się  że obok mnie leży Justin . 
Spojrzałam pod kołdrę i zobaczyłam że jesteśmy nadzy , przeraziłam  się tym  w głowie miałam różne dziwne myśli . 
Owinęłam się w prześcieradło , i wtedy niechcący odkryłam kawałek ciała Jusa. Widać było Jerrego , ale szybko go zakryłam . 
Poszłam się  ubrać , gdy wyszłam odświeżona i ubrana z łazienki . Pomyślałam jak mogłam to zrobić , może nic się nie wydarzyło  . . . . . nie pamiętam . Nagle usłyszałam że ktoś z tłumu wstaje i zaczepia o wazon który się rozbija i w tym momencie budzi się Justin  . 
- Było cudownie prawda skarbie ! ^^
- Ja nic nie pamiętam , nic się nie wydarzyło ?! 
-  No jak nie spędziliśmy cudowną noc ! ;* - wstał chcąc zaciągnąć mnie z powrotem do łóżka 
- Nie ! Zostaw ! Proszę Cię nie mówmy nic Cody'emu niech to będzie nasza tajemnica ?! 
- Jak chcesz mnie przekonać ? 
- Zrobię wszystko co będziesz chciał , ale nie psuj naszej relacji z Codym , to nie powinno mieć miejsca ! :'( 
- Dobrze to ... - nagle usłyszeli pukanie do drzwi .
Odetchnęłam . . .  ufff . . 
- Idź do łazienki się ubrać - krzyknęłam zasłaniając oczy 
- No już już - odpowiedział 
Otworzyłam drzwi to był Cody .
- Co ty tutaj robisz ? - spytał 
- Jus wczoraj zaproponował żebyśmy dokończyli imprezę u niego , Patty nie było w domu , a mama wyczuła by ode mnie alkohol , więc się zgodziłam . 
-Dopiero wychodzisz ?
- No tak , bo wszyscy byli pijani i nikt nie mógł mnie odwieść więc spałam na kanapie . 
- Dobrze słonko , teraz ta ja juz mogę cie odwieść. Nawet się nie przywitałem - pocałował mnie w usta . 
Trochę niezręcznie się czułam , wiedząc że coś tej nocy mogło zajść pomiędzy mną a Justinem , a teraz całuje się z Cody 'm 
Nagle z łazienki wyszedł Justin w bokserkach .
- Siema Cody , co ty tutaj robisz ? - spytał 
- Wpadłem do ciebie się spytać jak to wczoraj było , ale już wszystko się wyjaśniło. A dlaczego chodzisz w samych bokserkach ?
- Przecież to co trzeba zasłoniłem - zaśmiałem się złośliwie .
-  No ubierz się , moja dziewczyna patrzy . 
- Ona widziała dużo więcej - burknął pod nosem .
Na szczęście Cody go nie usłyszał ;) 
Z nim to nigdy nie wiadomo , ciekawe co chciał  w zamian za milczenie . . . . 
- Dobrze choć odwiozę Cię do domu - powiedział Cody . 
- Jasne - uśmiechnęłam się . 
Wyszliśmy . W samochodzie panowała niezręczna cisza , gdy zamykałam oczy widziałam jakby urywki z wczorajszego wieczoru z Justinem  . Dlatego bałam się je zamykać :( 
- Co chciał od ciebie menadżer -  przypomniałam sobie o tym co Cody mówił wczoraj Justinowi . 
- Musieliśmy omówić  parę spraw związanych z nami  i koncertowaniem . 
- Z nami ?! 
- No , bo ogłosiłem nasz związek publicznie media itp. 
- Aha  . . . .  O popatrz już jesteśmy - ucieszyłam się , bo rozmowa nie bardzo się kleiła . 
- Do zobaczenia , zadzwonię - zaczął całować mnie namiętnie  i choć było mi głupio musiałam odwzajemnić jego pocałunek .  
- Do zobaczenia ;* okey :* - uśmiechnęłam się . 
Była już 13 przypomniało mi się że miałam spotkać się z Patty . Weszłam szybko zjadłam szybki obiad , przebrałam  się i zadzwoniłam do niej 
- Hallo - odebrała Patty 
- Hej :* masz czas ? jesteś w domu ?
- No , lekko skacowana , ale wbijaj .
- Uwierz ja tez i to chyba nie tylko .
-Jak to ?
- Wyjaśnię Ci wszystko jak przyjadę 
-Okey :) Wbijaj :)
Poprosiłam by mama mnie podwiozła , samochodem to zaledwie 20 minut . Zgodziła się .
- Wezmę kluczyki i możemy jechać , dobra wsiadajmy -powiedziała mama . 
Gdy już dojechałyśmy na miejsce , wysiadłam z samochodu i zobaczyłam Patty , w drzwiach domu .
Lecz w pewnym momencie zadzwonił do mnie telefon , był to jakiś nieznany numer ale odebrałam . Usłyszałam głos Justina . 
- Skąd masz mój numer - spytałam .
- Cody mi dał , powiedziałem że czegoś ode mnie zapomniałaś 
- Czego chcesz ?!
- Spokojnie ni tym tonem , obiecałaś mi coś wczoraj . Pamiętasz ?
- Tak pamiętam , zrobię to co chcesz w zamian za milczenie 
- Dokładnie ;) Przyjadę po ciebie jutro po 18 
- A jeżeli się nie zjawię ?!
- To wiesz nie obiecuję że dotrzymam tajemnicy .
- Jesteś chamem wiesz :( 
- I to cię we mnie pociąga - powiedział zadowolony - Do zobaczenia kotku 
- Cześć - rozłączyłam się od razy po odpowiedzi 
I poszłam do Patty na ploty . . . 
                                  *Oczami Justina*
Chwilowo nie wiedziałem co mogę jej, zaproponować , miałem różne myśli . Chciałem , by to co robiłem w nocy z Jessy trwało wiecznie , tylko żeby ona tez tego chciała . Myślałem też o tym by poszła ze mną na 3 różne randki , i zobaczyła mnie z moich 3 stron : Niegrzecznego chłopca , romantycznego i czułego .
Wybrałem ta myśl . Czułem że źle robię , ze względu na Cody'ego , powinienem o niej zapomnieć i nigdy do tego nie wracać , lecz przy niej nie panuje nad sobą i swoimi uczuciami . Staram się to ukryć przed Cody'm .








13 komentarzy:

  1. To jest genialne. Gdy to czytam chce więcej i więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest genialne czekam na kolejne NN <3

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKIE ! MASZ TALENT *-* KOCHAM CIĘ JUŻ ;DDD HEHEEHEUEUH

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, świetne. *o* czekam na następne rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow..! chcę następny.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku super blog!!! ^^ czekam nn :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuu, Kiedy następny? *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER !!!!! Czekam na następny !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Napiszcie przynajmniej tak jak wcześniej post "UWAGA" i napiszcie tam kiedy będzie itp. Bo bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń